Een fout die niet alleen in onze sector wordt gemaakt, laat ons niet te streng voor onszelf zijn.

Ik wil eigenlijk zeggen dat we soms verhalen verkopen die klanten graag willen horen.

En eerlijk is eerlijk, tot een tijd geleden moest ik me zelf blijven verplichten om focus te houden. Om te vermijden dat die hyper originele ideeën en concepten die we onze klanten aanraadden, waarmee we onze klanten inspireerden en overtuigden, dat we al die super coole creatieve input, onze zelfzekere professionele adviezen, uiteindelijk, na de sales, wat lieten slobberen, sluimerend op het tempo van een zacht zeebriesje. Want, éénmaal de factuur uitgestuurd, is het opeens allemaal niet zooo belangrijk meer, die dynamische live streaming met 8 camera’s tijdens het event, de live-interviews die we zouden doen in een transparante studio met op de achtergrond een mooie shot van een hoogst interessante networking tijdens de originele en energieke coffee-break, volledig sustainable meneer, allemaal lokale productjes mevrouw…. En de interactie, oh my god, er zal tijdens onze meeting zoveel interactie zijn dat mensen op het eind spontaan in tranen zullen uitbarsten van zoveel uitgewisselde kennis en getuigenissen… en we zullen stemmen, stemmen vanuit alle hoeken van de wereld, en we zullen op onze digitale knopjes duwen en gekleurde grafieken zullen, duidelijk voor iedereen, verschijnen en on the spot onze hoogstaande meningen in kaart brengen. En op het einde van het vooruitstrevende, onvergetelijke congres zullen we zelfs onze opinies herzien, verrijkt door al die extra, visueel knap gebrachte, klasse-informatie. En er zal geknuffeld worden, dat zeker, spontane initiatieven zullen het daglicht zien. En ’s nachts, ‘s nachts zullen onvergetelijke banden worden gesmeed, dronken van de inspiratie zullen we geen oog dicht kunnen doen.

Ik ben een gelukkig man, want ik moet me die focus niet meer opleggen, simpel, ik heb een fantastisch team dat me ertoe verplicht.
En nu, voor het verlof, juist voor onze company-day, is dit een ode aan mijn team. Een top-team dat mezelf elke dag verplicht onze koers vast te houden, dat te doen wat we beloven aan onze klanten. Stuk voor stuk gedreven mensen die me blijven motiveren nog meer op kwaliteit te werken, elke dag onze grens te verleggen, te blijven innoveren. En het ten slotte uitvoeren op een niveau dat tot de verbeelding spreekt.

Dank en warme groet.

Jan

Gerelateerde blogberichten

Er zijn personen die durven beweren dat een goede communicatie de sleutel van alles is, ik durf dit te betwisten. Lees verder
Schrijf iets over BTW hoor ik Janna zeggen, onze communicatiemanager… over btw? Hoe kan ik nu iets interessants hierover vertellen? Lees verder